^Вверх
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Методичні об'єднання, конференції, науково-методичні семінари

  29 квітня 2020 р.  Обласне методичне об'єднання викладачів фізики «Сучасні освітні технології організації освітнього процесу з фізики під час підготовки в коледжі молодшого бакалавра».


 

Дистанційне методичне об’єднання викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін «Теоретичні та методологічні проблеми підготовки конкурентноспроможного медичного та фармацевтичного працівника»

Матеріали методичного об'єднання

Форма участі: дистанційна

Тези доповідей

  1. Педагогічна діяльність викладача медичного навчального закладу як об’єкт діагностики – Щупак Оксана Юріївна, методист, КЗВО «Рівненська медична академія».
  2. Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтичних працівників – Хмеляр Інеса Макарівна, кандидат педагогічних наук, начальник навчально-методичного відділу, Бурбан Оксана Іванівна, викладач фармацевтичних дисциплін, КЗВО «Рівненська медична академія».
  3. Професійна та комунікатина компетентність майбутніх фахівців фармацевтиного профілю – Козачук Яна Леонідівна, викладач фармакології з медичною рецептурою, ВКНЗ «Дубенський медичний коледж».
  4. Формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх медичних працівників – Туровська Ірина Олександрівна, завідувач відділення “Лікувальна справа”, викладач української мови та літератури, КЗВО «Рівненська медична академія».
  5. Формування завдань навчальної дисципліни «Інформатика» в контексті метапредметної професійної компетентності студента-медика – Матвєєв Сергій Вікторович, викладач інформатики, КЗВО «Рівненська медична академія».
  6. Значення іноземної мови у формуванні майбутнього медичного працівника – Кравчик-Майданович Лілія Миколаївна, викладач іноземної мови, КЗВО «Рівненська медична академія».
  7. Моніторинг освітнього процесу з використанням технологій компетентнісно орієнтованого навчання – Лотушко Наталія Миколаївна, методист, викладач інформатики, Супрунець Наталія Леонтіївна, методист, КЗВО «Рівненська медична академія».
  8. Екологічна освіта — дієвий чинник у формуванні особистості студента – медика у вищих навчальних закладах – Стернік Віта Миколаївна, кандидат біологічних наук, викладач біології, Бурачик Ольга Захарівна, викладач біології, КЗВО «Рівненська медична академія».
  9. Модель формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів сестринської справи на основі вивчення хіміко-біологічних дисциплін – Кушнір Леся Олександрівна, доцент кафедри хіміко-фармацевтичних дисциплін, Онищук Тамара Данилівна, викладач хімічних дисциплін, КЗВО «Рівненська медична академія».
  10. Самостійна робота студента в системі освітнього процесу – Голобош Галина Василівна, викладач хімічних дисциплін, Стібиш Андрій Петрович, викладач хімічних дисциплін, Стібиш Людмила Миколаївна, викладач хімічних дисциплін, КЗВО «Рівненська медична академія».
  11. Сучасні методологічні підходи формування професійно-особистісної ідентичності майбутніх фахівців сестринської справи у процесі навчання в медичному коледжі - Прокопчук Віта Юріївна, викладач, КЗВО «Рівненська медична академія».
  12. Педагогічні умови формування дослідницької компетентності у майбутніх працівників лабораторної діагностики - Хмеляр Інеса Макарівна, кандидат педагогічних наук, керівник навчально-методичного відділу, Мялюк Оксана Петрівна, кандидат біологічних наук, завідувач навчально-методичною лабораторією, викладач клінічної лабораторної діагностики, КЗВО «Рівненська медична академія».

Програма

дистанційного методичного об’єднання викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін «Роль соціально-гуманітарних дисциплін у системі вищої медичної освіти» ДЕТАЛЬНІШЕ>>

Форма участі: дистанційна

Тези доповідей


КОНТАКТИ
33000 Україна
м. Рівне вул.М.Карнаухова,53
тел (0362)63 55 34
E-mail: m_college@icc.rv.ua


АДРЕСИ НАВЧАЛЬНИХ КОРПУСІВ
Корпус №1 вул.М.Карнаухова, 53
Корпус №2 вул.16 липня, 18
Корпус №3 вул.16 липня, 20
Корпус №4 вул.Калнишевського, 29


   Вища освіта спрямована на забезпечення фундаментальної наукової, загальнокультурної, практичної підготовки фахівців, на формування інтелектуального потенціалу нації та всебічний розвиток особистості як найвищої цінності суспільства.


       
Copyright ©2015. Рівненська медична академія