^Вверх
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Доступ до публічної інформації

 Рівненський базовий медичний коледж надає публічну інформацію керуючись Законом України"Про доступ до публічної інформації".

 Згідно з законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень.

   Рівненський державний медичний коледж надає інформацію на запити осіб про надання інформації, які адресовані безпосередньо коледжу. 

  Форми запитів на інформацію (зразок):

Форма для подання запиту у паперовому вигляді (завантажити)...

Форма для подання запиту у електронному вигляді (завантажити)...

Поштова адреса для подання інформаційного запиту:

м. Рівне, вул. Мірющенка 53, 33000, відповідальній особі з питань запитів (секретар директора) на інформацію (на конверті вказувати Публічна інформація);

Тел.факс (0362)22-69-58 .

----------------------------------------------------------------------------------------------- 

Кожен студент коледжу має право звернутись до адміністрації коледжу з питань, що виникають в ході навчання.

 Графік особистого прийому громадян.

Директор коледжу Сабадишин Р. О.

Четвер з 10-00 до 12-00

 Заступник директора з навчальної роботи Дашевський М. С.

Щоденно (крім вихідних) з 10-00 до 12-00

 Телефон для попереднього запису (0362)22-69-58.

-----------------------------------------------------------------------------------------------  

Основні нормативно-правові документи України, які визначають права та обов'язки студентів коледжу:

- Конституція України;

- Закон України "Про звернення громадян";

- Закон України "Про освіту";

- Закон України "Про вищу освіту".

 

 

 

 

Науковці академії

Викладачі Рівненської медичної академії, які мають науковий ступінь та наукові звання

№пп Прізвище, ім'я по-батькові Науковий ступіньта наукове звання
1  Сабадишин Ростислав Олексійович  доктор медичних наук,  професор
2  Таборовець Любов Михайлівна  кандидат педагогічних наук, доцент
3  Гашинська Олена Степанівна  кандидат медичних наук
4  Лукащук Микола Миколайович  кандидат педагогічних наук
5  Баб'як Володимир Іванович  кандидат медичних наук
6  Коробко Лариса Ростиславівна  кандидат медичних наук
7  Чижишин Борис Зіновійович  кандидат медичних наук
8  Маркович Олексій Володимирович  кандидат педагогічних наук
9  Хмеляр Інеса Макарівна  кандидат педагогінчих наук
10  Щербатий Анатолій Анатолійович  кандидат медичних наук
11  Рижковський Володимир Олегович  кандидат медичних наук, доцент
13  Садовник Ольга Володимирівна  кандидат фармацевтичних наук
14  Артеменко Людмила Вікторівна  кандидат філологічних наук
15  Патяка Олексій Олександрович  кандидат історичних наук
16  Корольчук Галина Федорівна  кандидат медичних наук
17  Баб'як Олена Вікторівна  кандидат медичних наук
18  Кукурудза Андрій Ростиславович  кандидат історичних наук
19  Бухальська Світлана Євгенівна  кандидат педагогічних наук
20  Мельничук Надія Миколаївна  кандидат історичних наук
21  Мельничук Оксанана Дмитрівна  кандидат філологічних наук
22   Оксюта Валерій Миколайович  кандидат медичних наук
23   Резніков Анатолій Петрович  кандидат медичних наук
24   Палапа Василь Васильович  кандидат медичних наук
25   Каськів Мар'яна Володимирівна  кандидат біологічних наук
26  Стернік Віта Миколаївна   кандидат біологічних наук
27  Кушнір Леся Олександрівна  кандидат педагогінчих наук
 28   Демянчук  Михайло Ростиславович  кандидат педагогінчих наук
29  Ліннік Юрій Володимирович  кандидат філософських наук
30  Антонюк Марія Миколаївна  кандидат технічних наук, доцент
31   Мялюк Оксана Петрівна  кандидат біологічних наук
32   Герасименко  Людмила Борисівна  кандидат педагогінчих наук, доцент
 33  Штрімайтіс Оксана Вікторівна  кандидат фармацевтичних наук
34    Зубілевич Марина Іванівна  кандидат педагогінчих наук, доцент
35  Ткачченко Галина іванівна  кандидат політичних наук, доцент
36   Філіпчук Галина Віталіївна   кандидат педагогінчих наук, доцент
37 Лукащук Ілля Миколайович  кандидат педагогічних наук
38 Зубеня Наталія Володимирівна кандидат хімічних наук

 Викладачі - погодинники, які мають науковий ступінь

 №

П.І.П.

Науковий ступінь. Наукове звання

1

Приходько Оксана Юріївна

Кандидат педагогічних наук, доцент

2

Грюк Ірина Борисівна

Кандидат хімічних наук, доцент

3

Ярошевська Віра Миколаївна

Кандидат с/г наук, доцент

4

Шевців Зоя Михайлівна

Кандидат педагогічних наук

5

Михальчук Василь Іванович

Кандидат медичних наук

6

Хоронжевська Інна Станіславівна

Кандидат медичних наук

7

Євтушенко Олександр Володимирович

Кандидат медичних наук

8

Потапчук Світлана Сергіївна

Кандидат філологічних наук

9

Гущук Ігор Віталійович

Кандидат медичних наук, доцент

10

Нестеренко Олександр Леонтійович

Кандидат медичних наук

11

Ковальчук Любов Євгеніївна

Кандидат медичних наук

12

Турчин Петро Феофанович

Кандидат хімічних наук

13

Свідер Іван Онуфрійович

Кандидат медичних наук

14  Харитонюк Раїса Олександрівна  Кандидат медичних наук
 15  Примачок Людмила Леонтіївна  Кандидат педагогічних наук

Післядипломна освіта

П Л А Н проведення занять по підвищенню кваліфікації і спеціалізації молодших медичних і фармацевтичних спеціалістів на 2018 рік

П Л А Н проведення занять по підвищенню кваліфікації і спеціалізації молодших медичних і фармацевтичних спеціалістів на 2017 рік

Розмір оплати за навчання курсантів на відділенні післядипломної освіти.


Навчальні матеріали «Інтегроване ведення хвороб дитячого віку» 

Навчальні матеріали для підготовки до екзамену (програма з повною базою тестів Крок-М) завантажити >>

Тести Крок-М (онлайн тестування)


Рішенням Рівненської обласної ради від 25.10.07 р. № 504 “Про припинення юридичної особи “Рівненські обласні постійно діючі курси підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних спеціалістів” та наказом Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації від 12.12.07 р. № 335 Рівненська  медична академія стає правонаступником курсів шляхом приєднання з подальшим провадженням освітньої діяльності. Така реорганізація відповідає вимогам європейських та світових стандартів Всесвітньої Федерації медичної освіти та реформування охорони здоров’я з поліпшення надання кваліфікованої медичної допомоги населенню Рівненської області. Відділення отримало Ліцензію на проведення освітньої діяльності по підвищенню кваліфікації молодших медичних та фармацевтичних спеціалістів у галузях знань 1201 Медицина та 1202 Фармація.

Очолює відділення післядипломної освіти викладач вищої категорії, лікар –терапевт, кандидат медичних наук Гашинська Олена Степанівна.

Загальна характеристика науково-педагогічного складу відділення післядипломної освіти з підвищення кваліфікації та спеціалізації молодших медичних та фармацевтичних спеціалістів Рівненської медичної академії

  Проводиться післядипломна освіта з підвищення кваліфікації та спеціалізації молодших медичних та фармацевтичних спеціалістів із таких циклів та спеціалізацій:
№ п/п Показники Значення показників
1  Чисельність ПВС (фізичних осіб) 135
2  Докторів наук і (або) професорів, осіб (%) 1 (0,7%)
3 Кандидатів наук і (або) доцентів, осіб (%) 5 (3,7%)
4  Викладачів з вищою категорією, осіб (%)  103 (76,3%)
5  Викладачів з першою категорію, осіб (%)  21 (15,6%)
6  Викладачів з другою категорією, осіб (%)  11 (8,1%)
7  Викладачів з категорією “Спеціаліст”, осіб (%)  -
8  Осіб, зайнятих на постійній основі та на засадах внутрішнього сумісництва, осіб (%)  41 (30,4%)
9  Осіб, науково-педагогічна спеціальність (кваліфікація) яких відповідає дисциплінам, що вони викладають, осіб (%)  135 (100%)
10  Частка викладачів пенсійного віку (%)  7 (5,2 %)
 Проводиться післядипломна освіта з підвищення кваліфікації та спеціалізації молодших медичних та фармацевтичних спеціалістів із таких циклів та спеціалізацій:
 

№ з/п.

Назва циклу

Спеціальність

1.

Терапія

Медсестри терапевтичних відділень і кабінетів

2.

Кардіологія та інтенсивна терапія

Медсестри кардіологічних відділень і кабінетів

3.

Амбулаторно-поліклінічна справа

Медсестри терапевтичних дільниць і відділень профілактики

Медсестри цехових лікарських дільниць, здоровпунктів

4.

Сімейна медицина

Медсестри загальної практики – сімейні медсестри

5.

Швидка та невідкладна допомога

Фельдшери (медсестри) станцій та відділень швидкої та невідкладної медичної допомоги

6.

Педіатрія

Медсестри дитячих відділень

Медсестри педіатричних дільниць і кабінетів здорової дитини

Медсестри палат новонароджених

7.

Хірургія

Медсестри хірургічних відділень і кабінетів

Операційні та старші операційні медсестри

8.

Онкологія

Медсестри онкологічних відділень і кабінетів

9.

Травматологія та ортопедія

Медсестри перев’язочних, травматологічних та травматолого-ортопедичних відділень

10.

Трансфузіологія

Медсестри станцій, відділень і кабінетів переливання крові

11.

Анестезіологія та реаніматологія

(підвищення кваліфікації)

 (спеціалізація)

Медсестри-анестезистки відділень (груп) анестезіології і реаніматології

Медсестри-анестезистки відділень (груп) анестезіології і реаніматології

12.

Оториноларингологія

Медсестри ЛОР-відділень і кабінетів

13.

Офтальмологія

Медсестри очних відділень і кабінетів

14.

Акушерство

Акушерки пологових будинків і відділень

Акушерки жіночих консультацій та оглядових кабінетів

Акушерки ФАП, здоровпунктів

15.

Гінекологія

Медсестри гінекологічних відділень і кабінетів

16.

Організація охорони здоров’я

Головні медсестри, старші медсестри лікувально-профілактичних установ

Фельдшери ФАП, амбулаторій

17.

Неврологія

Медсестри неврологічних відділень і кабінетів

18.

Наркологія

Фельдшери та медсестри наркологічної служби

19.

Психіатрія

Медсестри психіатричних установ

20.

Інфекційні хвороби

Медсестри інфекційних відділень та кабінетів

21.

Фтизіатрія

Медсестри протитуберкульозних диспансерів, лікарень, відділень і санаторіїв

22.

Дерматовенерологія

Медсестри дерматовенерологічних відділень і кабінетів

23.

Стоматологія

Медсестри стоматологічних кабінетів

24.

Стоматологія

Зубні лікарі

25.

Ортопедична стоматологія

Зубні техніки

26.

Функціональна діагностика

Медсестри відділень і кабінетів функціональної діагностики

27.

Фізіотерапія

(підвищення кваліфікації)

 (спеціалізація)

Медсестри фізіотерапевтичних відділень і кабінетів

Медсестри фізіотерапевтичних відділень і кабінетів

28.

Лікувальний масаж

Медсестри масажних кабінетів

29.

Лікувальна фізкультура

Інструктори по лікувальній фізкультурі

30.

Дієтотерапія

Медсестри по лікувальному харчуванню

31.

Лікувально-діагностичні процедури

Медсестри процедурних кабінетів

32.

Клінічна діагностика

Лаборанти (фельдшери-лаборанти) клінічних лабораторій

33.

Рентгенологія

Рентген-лаборанти відділень і кабінетів

34.

Фармація

Фармацевти

35.

Санітарна освіта

Інструктори саносвіти

36.

Епідеміологія

Помічники епідеміологів СЕС

37.

Бактеріологія

Лаборанти (фельдшери-лаборанти) баклабораторій

38.

Паразитологія

Помічники лікаря-паразитолога

39.

Санітарно-гігієнічні дослідження

Лаборанти (фельдшери-лаборанти) санітарно-гігієнічних лабораторій СЕС

40.

Медична статистика

Медстатистики установ охорони здоров’я

41.

Медична статистика

Медстатистики санепідстанцій

 Бази практик

Назва базовоголікувального закладу

Назва циклу

Контингент слухачів

1

Рівненська обласна клінічна лікарня

Хірургія

Операційні та старші операційні медсестри

2

Рівненська обласна клінічна лікарня

Хірургія

Медсестри хірургічних відділень, кабінетів

3

Рівненська обласна клінічна лікарня

Анестезіологія та інтенсивна терапія

Медсестри-анестезистки відділень анестезіології та інтенсивної терапії

4

Рівненська обласна клінічна лікарня

Організація охорониздоров’я

Старші медсестри  лік.-проф.установ

5

Рівненська обласна клінічна лікарня

Організація охорониздоров’я

Фельдшери ФАП, амбулаторій

6

Рівненська обласна клінічна лікарня

Лікувально-діагностичніпроцедури

Медсестри процедурних кабінетів

7

Рівненська обласна клінічна лікарня

Неврологія

Медсестри неврологічних відділень, кабінетів.

8

Рівненська обласна клінічна лікарня

Терапія

Медсестри терапевтичних відділень, кабінетів

9   

Рівненська обласна клінічна лікарня

Кардіологія та інтенсивна терапія

Медсестри кардіологічних відділень, кабінетів

10

Рівненська обласна клінічна лікарня

Фізіотерапія

Медсестри  фізіотерапевтичних відділень і кабінетів

11

Рівненська обласна клінічна лікарня

Лікувальний масаж

Медсестри масажних кабінетів

12

Рівненська обласна клінічна лікарня

Дієтотерапія

Медсестри з лікувального харчування

13

Рівненська обласна клінічна лікарня

Дієтотерапія

Кухарі лікарень

14

Рівненська обласна клінічна лікарня

Медсестринство в сімейній медицині

Медичні    сестри  (фельдшери) загальної практики

15

Рівненська обласна клінічна лікарня

Амбулаторно-поліклінічна справа

Медсестри (фельдшери) цехових лікарських дільниць, здоровпунктів

16

Рівненська обласна клінічна лікарня

Амбулаторно-поліклінічна справа

Медсестри терапевтичних     дільниць і відділень профілактики

17

Рівненський центр медичної статистики

Медична статистика

Медстатистики установ охорони здоров’я

18

Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр

ім. В.Поліщука

Рентгенологія

Рентгенлаборанти відділень та кабінетів

19

Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр

ім. В.Поліщука

Клінічна діагностика

Лаборанти (фельдшери-лаборанти) клінічних лабораторій

20

Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр

ім. В.Поліщука

Біохімія

Лаборанти (фельдшери-лаборанти) біохімічних лабораторій

21

Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр

ім. В.Поліщука

Функціональна діагностика

Медсестри відділень і кабінетів функціональної діагностики

22

Рівненська центральна міська лікарня

Травматологія таортопедія

Медсестри перев’язочних, травматологічних     та ортопедичних відділень.

23

Рівненська центральнаміська лікарня

Офтальмологія

Медсестри очних відділень, кабінетів

24

Рівненська центральна міська лікарня

Оториноларингологія

Медсестри ЛОР відділень, кабінетів

25

Рівненська центральна міська лікарня

Терапія

Медсестри терапевтичних відділень,                                 кабінетів

26

Рівненська центральна міська лікарня

Інфекційні хвороби

Медсестри інфекційних відділень, кабінетів

27

Рівненська центральна міська лікарня

Амбулаторно-поліклінічна справа

Медсестри терапевтичних     дільниць і відділень  профілактики

28

Рівненська міська об’єднана дитяча лікарня

Педіатрія

Медсестри дитячих відділень

29

Рівненська міська об’єднана дитяча лікарня

Педіатрія

Медсестри педіатричних дільниць,   кабінетів здорової дитини, кабінетів профілактичних щеплень

30

Рівненська міська об’єднана дитяча лікарня

Педіатрія

Медсестри палат новонароджених дітей

31

Рівненська обласна дитяча лікарня

Педіатрія

Медсестри     дитячих відділень

32

Рівненський обласний перинатальний центр

Гінекологія

Медсестри гінекологічних відділень, кабінетів

33

Рівненський обласний перинатальний центр

Акушерство

Акушерки пологових будинків

34

Рівненський обласний перинатальний центр

Акушерство

Акушерки жіночих консультацій та оглядових кабінетів

35

Рівненський обласний перинатальний центр

Акушерство

Акушерки ФАП, здоровпунктів

36

Рівненський міський пологовий будинок №2

Акушерство

Акушерки пологових будинків

37

Рівненський міський пологовий будинок №2

Гінекологія

Медсестри гінекологічних відділень, кабінетів

38

Рівненська обласна

стоматологічна поліклініка

Стоматологія

Медсестри стоматологічних відділень і кабінетів

39

Рівненська обласна

стоматологічна поліклініка

Стоматологія

Зубні лікарі

40

Рівненська обласна станція переливання крові

Трансфузіологія

Медсестри  станцій,  відділень і кабінетів переливання  крові

41

Рівненський обласний протитуберкульозний диспансер

Фтизіатрія

Медсестри протитуберкульозних диспансерів, лікарень  і санаторіїв

42

Аптеки ВАТ “Рівнефармація”

Фармація

Фармацевти

43

Рівненська міська станція  швидкої медичної допомоги

Швидка  та невідкладна допомога

Фельдшери    (медсестри ) станцій та відділень швидкої та невідклад-ної      медичної  допомоги

44

Центр психічного здоров’я населення

Психіатрія

Медсестри психіатричних установ

45

Центр психічного здоров’я населення

Наркологія

Фельдшера  (медсестри) наркологічної служби

46

Рівненський обласний лікарсько-фізкультурний диспансер

Лікувальна фізкультура

Інструктори (медсестри) по лікувальній фізкультурі

47

Рівненський обласний ендокринологічний диспансер

Ендокринологія

Медсестри ендокринологічних відділень, кабінетів

48

Рівненський обласний онкологічний диспансер

Онкологія

Медсестри онкологічних відділень, кабінетів

49

Рівненський обласний центр здоров’я

Санітарна освіта

Інструктори саносвіти, медсестри, фельдшера

50

Рівненський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф

Невідкладні стани

Фельдшера ФАП, медичні   сестри (фельдшери) загальної практики, медсестри кардіологічних відділень

51

Рівненська обласна санітарно-епідеміологічна станція

Бактеріологія

Лаборанти  (фельдшери-лаборанти) баклабораторій

52

Рівненська обласна санітарно-епідеміологічна станція

Епідеміологія

Помічники епідеміологів СЕС

53

Рівненська обласна санітарно-епідеміологічна станція

Гігієна дітей і підлітків

Помічники санітарних лікарів СЕС з гігієни дітей і підлітків

54

Рівненська обласна санітарно-епідеміологічна станція

Санітарно-гігієнічні дослідження по гігієні праці

Лаборанти (фельдшера-лаборанти) санітарно-гігієнічних лабораторій СЕС

55

Рівненська обласна санітарно-епідеміологічна станція

Паразитологія

Лаборанти (фельдшери-лаборанти)-паразитологи

56

Рівненська обласна санітарно-епідеміологічна станція

Дез.справа

Дезінфектори

 

 

Виховна робота

План освітніх заходів на І півріччя 2018-2019 н.р.


Організація виховної робота в Рівненській  медичній академії

   Реалізація виховної роботи в коледжі здійснюється на засадах Закону України “Про вищу освіту”(2014р.), Концепції розвитку професійної освіти і навчання в Україні (2010-2020), Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року від 25.06. 2013р. № 344, Положення про освітній процес в Рівненському державному базовому медичному коледжі, Концепції національно-патріотичного виховання, Статуту Рівненського базового медичного коледжу, а також згідно Плану освітніх заходів із реалізації Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1№ 325 “Жінки, мир, безпека” на період до 2020 року; Плану освітніх заходів із реалізації обласної комплексної програми профілактики правопорушень та боротьби із злочинністю на 2016-2020 роки, Плану роботи Ради профілактики правопорушень на 2016-2017н.р., Плану роботи методичного об’єднання класних керівників студентських груп та вихователів гуртожитків; згідно із затвердженими Наказами про організацію та проведення екскурсійних поїздок історико-краєзнавчого, професійно зорієнтованого спрямування в Рівненському державному базовому медичному коледжі, а також відповідно до рекомендаційних листів Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України, обласного управління охорони здоров’я та обласного управління освіти і науки РОДА, Постанов Верховної Ради України «Про відзначення пам'ятних дат і ювілеїв у поточному році».

Головною метою виховної роботи в навчальному закладі є формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ; а також розвиток соціально, професійно й життєво ціннісних орієнтирів і компетентностей у майбутніх медичних і фармацевтичних працівників.

 Планування виховної роботи в Рівненському державному базовому медичному коледжі здійснюється на засадах компетентнісно зорієнтованого розвитку особистості за такими напрямами роботи:

  1. національно-патріотичний; правовий;
  2. соціально-психологічний супровід; професійно зорієнтований;
  3. здоров’язбережувальний; морально-етичний;
  4. природо-охоронний та екологічний;
  5. родинно-сімейний;
  6. художньо-естетичний.

  Відповідно до мети та напрямів виховної роботи в Рівненському державному базовому медичному коледжі визначено основні завдання:

  1. - виховання громадянина – патріота Української держави, з активною соціальною позицією, формування національної свідомості й мислення, любові
  2. до рідної землі, шанування культури і традицій свого народу;
  3. - формування й розвиток життєвої компетентності;
  4. - формування й розвиток у студентської молоді культури спілкування та мовленнєвої компетентності;
  5. - виховання кращих рис української ментальності (працелюбності, індивідуальної свободи, толерантності, поваги до жінки, глибокого зв’язку з природою);
  6. - виховання правової культури; дотримання законів Конституції України;
  7. - утвердження в студентському колективі гуманістичних і демократичних засад як основи загальнолюдських стосунків, цивілізованого співіснування;
  8. - запобігання негативному впливу на свідомість студентів інформації, яка містить елементи жорстокості, бездуховності, насильства, пропагує тютюнопаління, наркоманію, пияцтво, антисоціальну поведінку;
  9. - виховання в студентської молоді високо життєвих якостей, духовних цінностей (милосердя, людяності, доброчинності тощо);
  10. - виховання відповідальності до професійних обов’язків медичного, фармацевтичного працівника; усвідомлення престижу обраної спеціальності;
  11. - виховання у студентів розради як духовної цінності, співчуття до людей з обмеженими фізичними особливостями та вадами;
  12. - вироблення у студентів свідомого ставлення до праці як вищої цінності людського суспільства;
  13. - пропагування здорового способу життя, формування здоров’я-збережувальної компетентності;
  14. - виховання почуття до прекрасного, розвиток творчого потенціалу, художньо-естетичних здібностей студентів-медиків.

  Виховною роботою керує заступник директора з виховної роботи, кандидат педагогічних наук Бухальська Світлана Євгеніївна.

vuhov17-1
 

Спрямованість на досягнення виховної мети в коледжі здійснюється переважно через реалізацію окреслених виховних завдань на рівні студентської групи та відділення під координуванням завідувача відділення й класного керівника. Відповідно виховною проблемою, над якою працюють структурні підрозділи Рівненського державного базового медичного коледжу визначено: “Професійно зорієнтоване виховання студентів в освітньому процесі Рівненського державного базового медичного коледжу” Планування виховної роботи на рівні структурних підрозділів коледжу ґрунтується на науково-правовій базі, що передбачає використання ефективних засобів масового та індивідуального впливу з урахуванням вікових, статевих і психологічних особливостей студентів. Питання щодо організації та реалізації мети та завдань виховної роботи розглядаються на засіданнях педагогічної, адміністративної, методичної рад та методичного об’єднання класних керівників груп.
  Методичне об’єднання класних керівників студентських груп, що є одним з основних підрозділів у системі координування освітнім процесом у коледжі, що функціонує за річним планом роботи. Методичне об’єднання охоплює 78 класних керівників, на засіданнях якого розглядаються та вивчаються актуальні педагогічні, психологічні та соціальні проблеми виховання студентської молоді, зокрема: На засідання методичного об’єднання керівників студентських груп розглядались та вивчались актуальні педагогічні, психологічні та соціальні проблеми й питання виховання студентської молоді, зокрема: “Професійно зорієнтоване виховання студентів в освітньому процесі Рівненського державного базового медичного коледжу”. “Соціально-психологічні аспекти процесу адаптації cтудентів нового набору коледжу”, “Педагогічні, організаційно-методичні умови забезпечення національно-патріотичного виховання студентів Рівненського державного базового медичного коледжу”, “Про проведення освітніх заходів із реалізації обласної комплексної програми профілактики правопорушень та боротьби із злочинністю на 2016-2020 роки в Рівненському державному базовому медичному коледжі”, “Про впровадження технології колективного творчого виховання в освітній процес Рівненського державного базового медичного коледжу”, “Роль морально-етичного виховання у формуванні всебічно розвиненої особистості майбутнього медика: теоретичні аспекти”.
  Заслуговують на увагу освітні заходи, які передбачені в комплексному плані виховної роботи Рівненського базового медичного коледжу, зокрема:

  1. - організаційні (наради, консультації щодо планування та реалізації виховних заходів на рівні органів самоврядування, студентських груп, циклових (предметних) комісій, відділень, гуртожитків;
  2. - співпраця з соціально-психологічною та методичною службою коледжу);
  3. - правові (круглі столи, зустрічі з представниками правоохоронних органів, громадських організацій, юрисконсультом коледжу);
  4. - соціально-психологічні (анкетування, бесіди, індивідуальне консультування, діагностування соціально-психологічних проблем в період адаптації, а також соціально-психологічна робота з студентами-сиротами, напівсиротами, студентами з неповних сімей тощо;
  5. - соціально-психологічні тренінги; індивідуальні бесіди, а також матеріальна підтримка соціально незахищеної категорії студентів);
  6. - національно-патріотичні (інформаційні хвилинки, тематичні лекції, участь в конкурсах знавців української мови, виготовлення стіннівок до ювілейних дат національно-історичних подій, тематичні уроки-екскурсії в Рівненському обласному краєзнавчому музеї, музеї Уласа Самчука, Лесі України (с. Колодяжне), екскурсії маршрутами історико-культурних пам’яток Києва, Рівненщини (Остріг, Дубно, Пересопниця, Берестечко), замками Львівщини , Тернопільщини, Волині) тощо;
  7. - професійно зорієнтовані заходи, що сприяють формуванню фахових умінь і навичок, принципів медичної етики і деонтології, професійної відповідальності й мобільності (тематичні лекції за календарем медичних дат, тематичні вечори до Дня медичного працівника (червень), медичної сестри (травень), фармацевта (вересень), стоматолога (лютий);
  8. - екскурсії в музей медицини (Київ), анатомічний музей (Тернопіль), музей-аптека (Львів, Луцьк), волонтерська робота – участь студентів у загоні «Милосердя», доброчинних акціях «День серця», «Святий Миколай», «Великодні дзвони» з метою допомоги вихованцям Рівненського будинку дитини);
  9. - здоров’язбережувальні (лекції, інформаційні хвилинки до Міжнародних днів боротьби з туберкульозом, ВІЛ/СНІД-інфекції, акції проти шкідливих звичок паління, наркоманії й алкоголю; репродуктивне виховання, участь в акціях Рівненського регіонального відділення Української асоціації планування сім’ї «Молодь обирає здоров’я»);
  10. - морально-етичні заходи (години спілкування, диспути, вивчення досвіду роботи класного керівника з проблеми «Морально-етичний розвиток особистості, об'єднуючими цінностями якого є: правда, краса, милосердя - основа творення людини» (Іваницька П.Ф.);
  11. - екологічні та природоохоронні заходи (тематичні години спілкування, організація та проведення днів довкілля, співпраця з Рівненським будинком природи, робота на ділянках лікарських рослин, флористичні конкурси, екскурсії в дендропарки (Кременець, Березне), туристичні походи на Вишневу гору, Карпатський національний заповідник);
  12. - родинно-сімейні заходи, що сприяють вихованню родинно-сімейної свідомості, культури сімейних стосунків, поваги до своєї родини; культивуванню кращих рис української ментальності: працелюбності, толерантності, поваги до жінки; залучення батьків до спільного виховного процесу (загальноколеджні та класні батьківські збори, тематичні лекції для батьків, індивідуальні бесіди з батьками, тематичні заходи до Дня матері, батьківського свята тощо);
  13. - заходи суспільно-корисної праці (озеленення території, навчальних кімнат, прибирання території, чергування в навчальних корпусах та гуртожитках тощо);
  14. - культурно-масові заходи (вечори, зустрічі з митцями, пізнавальні екскурсії, літературно-поетичні, музичні та хореографічні конкурси, відвідування концертів зали органної музики, художніх виставок, світлин, перегляд вистав Рівненського академічного музично-драматичного театру, фільмів кіноцентру «Ера»).

vuhov17

  Традиційними в Рівненському державному базовому медичному коледжі стали виховні заходи (інформаційні хвилинки, тематичні вечори), приурочені до міжнародних та державних свят, зокрема до Дня незалежності України; Дня знань; Дня вчителя; Дня Міжнародного дня грамотності; Міжнародного Дня миру; Свята Покрови Пресвятої Богородиці та Дня українського козацтва; Дня студента; Дня Соборності України; Міжнародного Дня прав жінок і миру; Всесвітнього Дня боротьби з туберкульозом; Всесвітнього Дня боротьби з ВІЛ/СНІДом; Всесвітнього дня проти тютюну; Всесвітнього Дня здоров’я; Чорнобильської трагедії; Дня матері; Міжнародного дня сім’ї; Дня захисту дітей; Дня Перемоги; Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні; Дня слов’янської писемності і культури; Дня медичної сестри та медичного працівника.
  Слід відмітити, що Рівненському державному базовому медичному коледжі належно проводиться робота з профілактики правопорушень, яка спрямована на вивчення студентами нормативно-правових документів, на максимальне залучення студентів в гуртки, клуби, спортивні секції тощо. З цією метою в коледжі діє Рада профілактики правопорушень, яка координує правове виховання для попередження правопорушень серед студентської молоді, а також налагоджена співпраця з Центром соціальними службами для молоді, зокрема громадською організацією «Чайка». Так для студентів коледжу систематично проводяться лекції «Права, свободи, обов’язки громадян України», «Злочин і кара», «Права людини при затриманні, арешті, обшуку… (якщо вам ще немає 18-ти)».
  В коледжі функціонує Інтернет-клуб, активними учасниками якого є студенти коледжу. Оволодіння сучасними інформаційними технологіями є вимогою часу. Участь в Інтернет-клубі полегшує студентам підбір навчальної інформації, сприяє пізнавальній діяльності, формуванню комп’ютерної грамотності та інформаційної компетентності.
  Студенти є активними дописувачами Інтернет-газети, газети «Наш медичний коледж», «СтудРадник». Виховна робота зі студентами коледжу знаходить відображення у відеофільмах, фотоальбомах, фото-експрес-інформаціях, коледжній газеті, місцевій пресі та на телебаченні. Відповідно до наказу МОН України №166 від 03.04.2001 року «Про затвердження Положення про студентське самоврядування вищих навчальних закладів» та наказу МОЗ України №687 від 27.02.08року «Про покращення виховної роботи у вищих медичних навчальних закладах І-ІV рівнів акредитації в Рівненському державному базовому медичному коледжі функціонують органи студентського самоврядування. Студентське самоврядування є органічною складовою навчально-виховного процесу в коледжі, в основі якої діє механізм чіткої взаємодії органів самоврядування з педагогічною, адміністративною радою коледжу, цикловою (предметною) комісією, методичним об’єднанням класних керівників груп, батьківською радою.
  Система студентського самоврядування у коледжі побудована за такими принципами:

  1. - структура органів самоврядування та їх взаємодія з навчально-виховними підрозділами коледжу;
  2. - зміст та головні напрями діяльності органів студентського самоврядування;
  3. - актуальні питання та проблеми щодо забезпечення ефективності роботи студентського самоврядування.

  Завдання органів студентського самоврядування Рівненського державного базового медичного коледжу чітко зазначені у Положенні про Студентську Раду.
  В структурі студентського самоврядування виокремлено студентську Раду, раду гуртожитку, студентський профспілковий комітет, старостат. Вищим виконавчим органом самоврядування коледжу є Студентська Рада, засідання якої проводяться щомісяця. Головною структурною одиницею самоврядування у коледжі є академічна група, яка делегує своїх представників до Ради коледжу. Для вирішення завдань навчально-виховного процесу у складі Студентської Ради створені комісії за напрямами роботи, студенти беруть участь в управлінні виховним процесом у коледжі. Реалізують комісії свою діяльність за такими напрямами: навчальна робота; суспільно-корисна робота; інформаційна робота; культурно-масова робота; соціальна сфера; спортивно-масова робота.
  Заслуговує на увагу волонтерська робота студентів коледжу, головною метою якої є можливість реалізувати свої духовні якості та допомогти іншим. Зокрема, студентська Рада співпрацює з Рівненською міською організацією Червоного Хреста (проведення благодійної акції по збору коштів для дітей – пацієнтів Рівненського обласного протитуберкульозного диспансеру з нагоди Дня Святого Миколая); ініціює збір крові для гематологічного відділення Рівненської обласної дитячої лікарні; в рамках проведення тижня паліативної медицини та хоспісної допомоги проводить збір коштів для Дубенського хоспісу; проводить благодійні акції для підтримки вихованців Рівненського обласного спеціалізованого будинку дитини; організовує уроки здоров’я з дітьми дитячого будинку та інших навчальних закладах м. Рівне.
  Члени студентського самоврядування співпрацюють з молодіжними громадськими організаціями: «Молодь Діє», «Центр стажування волонтеріату», «Громадська мистецька формація», «Метр», а також з органами студентського самоврядування Національного університету «Острозька академія», Івано-Франківського та Тернопільського національних медичних університетів, Рівненського автотранспортного коледжу, Березнівського лісотехнічного коледжу НУВГП. Члени студентського самоврядування активно долучаються до заходів управління у справах сім’ї, молоді та спорту, приймають участь у конференціях організованих Всеукраїнською радою студентського самоврядування, обласних студентських форумах.
Пріоритетним напрямом роботи студентської профспілкової організації є соціальний, а саме надання різної соціальної допомоги окремим студентам.
Зазначимо, що виховний процес в Рівненському державному базовому медичному коледжі здійснюється й в позанавчальний час. Значна увага приділяється вихованню студентів, які проживають в гуртожитках №1, №2, №3. Так вихователі гуртожитків, психолог, соціальний педагог намагаються створити сприятливі соціально-психологічні та побутові умови для проживання студентів. Адже поліпшення зазначених умов, організації самообслуговування і дотримання правил внутрішнього розпорядку, організації дозвілля – формують культуру поведінки в житті й побуті. В гуртожитках діють кімнати-самопідготовки, працює філіал коледжної бібліотеки. Контроль за дотриманням належних умов проживання, правил внутрішнього розпорядку покладено на студентську Раду гуртожитку. Серед студентів-мешканців гуртожитку проводяться тематичні конкурси, вечори відпочинку. Щороку студентський гуртожиток коледжу бере участь в обласному огляді – конкурсі на кращий студентський гуртожиток області.
На базі коледжу діє культурно-спортивний комплекс (ігровий зал, тренажерний зал, спортивний майданчик). Студенти активно долучаються до спортивних секцій настільного тенісу, волейболу, баскетболу, легкої атлетики, атлетичної гімнастики, шахів та шашок. Щорічно проводяться спортивно-масові та оздоровчі заходи: спартакіади між збірними командами навчальних груп з наступних видів спорту: легкоатлетичний крос, настільний теніс, волейбол, шахи та шашки, міні-футбол, туристичні походи. Збірні команди коледжу постійно беруть участь в міських та обласних змаганнях, в яких посідають призові місця. На високому рівні в коледжі проводяться традиційні спортивні свята.
  В коледжі створена «Служба довіри», мета якої – надавати психологічну допомогу студентам та батькам з питань виховання. Слід відзначити про належний рівень організації роботи з батьками студентами коледжу, що здійснюється за щорічним планом виховної роботи. Відповідно до розробленого Положення в коледжі діє батьківська Рада, яка співпрацює з адміністрацією, класними керівниками та органами студентського самоврядування.
  Класні керівники систематично інформують батьків про стан успішності та відвідування занять студентами, а також про навчальні досягнення за семестр та навчальний рік (шляхом надсилання повідомлень, листів); вихователі гуртожитків, завідувачі відділень, заступник директора з виховної роботи долучаються до батьківських зборів (батьківські збори проводяться 2 рази на рік), підтримують постійний зв’язок з батьками студентів, які потребують особливої уваги; проводять тематичні лекції: «Батькам про професію їхніх дітей»; «Про особисту гігієну і статеве виховання», «Про батьківський авторитет», «Про вплив алкоголю та наркотиків на організм дітей», відкриті виховні заходи до Дня матері, до Дня батька «До Вас, батьки, я серцем припадаю» тощо.
  З огляду на зазначене, організація виховної роботи в Рівненському державному базовому медичному коледжі ефективно спрямована на формування життєвої та фахової компетентності студентів – майбутніх медичних, стоматологічних і фармацевтичних працівників на засадах високої моралі та етики.

Адміністрація закладу

Директор медичної академії

Сабадишин Ростислав Олексійович - доктор медичних наук, професор, відмінник освіти України, заслужений лікар України закінчив Тернопільський медичний інститут, лікувальний факультет по спеціальності лікар-лікувальник


Заступник директора з навчальної роботи

Баб’як Володимир Іванович – кандидат медичних наук, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист, закінчив Тернопільську медичну академію, лікувальний факультет по спеціальності лікар-педіатр.


Помічник директора з навчальної роботи

Дашевський Микола Степанович – відмінник освіти України, закінчив Львівський медичний інститут, лікувальний факультет по спеціальності лікар-лікувальник .


 

Заступник директора з практичної роботи

Оксюта Валерій Миколайович – закінчив Ужгородський медичний інститут, лікувальний факультет по спеціальності лікар акушер-гінеколог, кандидат медичних наук.


Заступник директора з виховної роботи

Бухальська Світлана Євгенівна - закінчила Луцький державний інститут ім. Л. Українки за спеціальністю географія та біологія, аспірантура - Київський університет ім. Б. Грінченка, спеціальність теорія і методика професійної освіти, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії, кандидат педагогічних наук.


 

Заступник директора з економічних питань

Дорощук Надія Іванівна  - закінчила Тернопільську академію народного господарства.


Заступник директора з адміністративно-господарських питань

Кукурудза Ростислав йосипович 


Історія закладу

 Рівненський державний базовий медичний коледж був одним із перших в області серед закладів І-ІІ рівня акредитації. Та 1 вересня 2018 року рішенням Рівненської обласної ради був реорганізований в комунальний заклад вищої освіти «Рівненська медична академія». Таке рішення було зумовлене необхідністю приведення у відповідність до Закону України «Про вищу освіту» назви вищого навчального закладу.Такий крок став вимогою часу та дав можливість розширити перелік освітніх послуг, що  зумовилює підвищення якості підготовки та  кваліфікації фахівців медичної галузі та суттєво вплине на розвиток науки в регіоні.

   Цікавим історичним фактом становлення медичної освіти на Рівненщині було існування “Школи фельдшерів”, започаткованої за більшовицької окупації на Волині 1939-1941 років у Рівному, проіснувала майже два роки і була знищена війною. Але певний етап милосердної діяльності людей медицини залишив свій неповторний релікт. 

    Критичний на той час, майже катастрофічний брак медичного персоналу на Волині, з примусу вивезений до Сибіру більшовиками і винищений війною, призвів до необхідності того, що восени 1941 року в м. Рівне було організовано “Школу медсестер”.  Пристосовуючись до своєрідних умов військового часу, розроблено таку програму навчання й виховання учениць школи, щоб підготувати сестру - універсалку, яка б уміла не тільки виконати свою роботу, а часто й замінити лікаря, акушерку, гігієністку, а при потребі - стати на захист Вітчизни. Тому у програмі навчання особливою увагою були визначені українознавчі предмети і медичні дисципліни. Така підготовка давала кваліфікацію: медична сестра, акушерка і гігієністка. Програма навчання розрахована на 3 роки, а практична підготовка проходила у шпиталях міста, влітку - в сільських шпиталях і амбулаторіях. Навчання в школі давалося важко, бо бракувало приміщень, інструментів, обладнання, викладачів. Тільки в першу зиму школа 4 рази змінювала своє приміщення. Велику допомогу школі надавала організаційний референт Червоного Хреста в Рівному Харитя Кононенко. Вона підшуковувала викладачів, організувала безкоштовну їдальню та гуртожиток для найбідніших учениць школи. Весною 1942 року німці, закривши всі навчальні заклади міста, планували закрити і “Школу медсестер”, як непотрібну, а молодь - вислати до Німеччини на роботу. Але все ж таки в січні -лютому 1943 року успішно закінчили науку 25 учениць, із них 17 українок. Майже всі отримали роботу в шпиталях та амбулаторіях Рівного.

   Переслідування спонукали директора Рівненської “Школи медсестер” (він же директор хірургічної лікарні міста) лікаря-хірурга Дмитра Саєнка зникнути в лісі, перейшовши до відділів УПА, і забравши хірургічний інструментарій та хірургічну обслугу з числа випускників. Згодом “до лісу” пішли 15 випускниць школи теж допомагати пораненим, часом перевозити їх до лікарні міста. Це було великим ризиком, адже німці розстрілювали кожного 

підозрюваного. Загинула сестра Федотівна і декілька молодих учениць школи. Важка сторінка буремного лихоліття гартувала справжній арсенал майбутніх медиків, для яких вибір професії означав віддане служіння рідній Батьківщині. Але історія сьогоднішнього медичного коледжу розпочалася з першого повоєнного року, коли на основі розпорядження Наркому охорони здоров’я колишньої УРСР від 28 травня 1945 року №23318 у приміщенні пологового будинку, що на вулиці Соборній, було відкрито Рівненську фельдшерсько-акушерську школу для підготовки медичних спеціалістів середньої ланки. Першим директором Рівненської фельдшерсько-акушерської школи з 1 липня 1945 року призначений лікар Володимир Іванович Магарко.

29 серпня цього ж року згідно з наказом № 4 зарахована на посаду завідуючої навчальною частиною школи Іванова Лізавета Петрівна, викладач історії. Перші викладачі фельдшерсько-акушерської школи (зараховані в штат навчального закладу впродовж 1945-1946 рр.).: Ягленко Яків Григорович – викладач фізики та математики; Романович Зоя Євгенівна – викладач біології та економічної географії; Романовська Зінаїда Яківна – викладач української мови; Величко Надія Іванівна – викладач російської мови; Весьолов Сергій Іванович – військовий керівник; Лосев Іван Сергійович – викладач хімії; Федорова Ольга Степанівна – викладач фізіології; Ягленко Лідія Михайлівна – викладач української мови; Тихонович Федір Митрофанович – викладач латинської мови; Буланов Леонід Васильович – викладач загальної гігієни; Петухова Поліна Іванівна – викладач мікробіології; Воробйов Микола Степанович – викладач фізіології, внутрішніх хвороб; Сліпокурова Тетяна Іванівна – викладач біології; Щербина Федот Йосипович – викладач української мови; Шаповський Панфілій Федорович – викладач математики; Бурштейн Ізраїль Ноєвич – викладач фармакології; Борійчук Лідія Вікторівна – викладач педіатрії; Лосева Тетяна Георгіївна – викладач хірургії; Шапонікова Марія Лаврентіївна – викладач акушерства. 10 вересня 1945 року за наказом № 8 зараховані на перші курси фельдшерсько-акушерської школи: без екзаменів – 5 відмінників неповної середньої школи, з випуску 1944 -1945 рр.; 7 осіб, які закінчили середні школи і ті, хто витримав конкурсні іспити. Всього зарахували 61 особу і 10 - прийняли умовно.

   20 вересня 1945 року юнаки й дівчата першого набору сіли за навчальні парти, відкриваючи перед собою незвіданий ще світ найгуманнішої професії – медичного працівника. Не всім поталанило подолати заповітний рубіж, про що свідчать деякі пункти директорських наказів. Однак, не зважаючи на труднощі повоєнних літ, 58 учням випускних курсів, що успішно склали державні іспити, присвоєна кваліфікація медика: для юнаків – “фельдшер”, для дівчаток – “акушерка”. 8 найкращих учнів отримали диплом із відзнакою. Ми відшукали їх імена: Чайка Олександр Павлович, Рокунець Зоя Радивонівна, Магарко Віктор Іванович, Гаврусевич Костянтин Григорович, Лашевський Сергій Данилович, Денега Неоніла Олександрівна, Якимчук Микола Михайлович, Чекун Віра Михайлівна.

Це був третій повоєнний рік…

  24 червня 1954 року, згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я УРСР, фельдшерсько-акушерська школа перейменована в Рівненське медичне училище. У зв’язку з необхідністю надання населенню області професійної медичної допомоги, поліпшення якості санітарно-гігієнічного обслуговування, в 1961 році заснували зуболікарське відділення, у 1962 – фармацевтичне, у 1963 – санітарно-фельдшерське, у 1971 – фельдшерсько - лаборантське відділення.

У 1967 році став до ладу новий навчальний корпус медичного училища на 600 місць, який містив 22 кабінети, 12 навчальних аудиторій та лабораторій.

Згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я УРСР від 1 серпня 1979 року, училище отримало статус базового як визнання високого рівня підготовки медичних працівників.

  За цією сухою статистикою – долі багатьох поколінь викладачів та студентів. В стінах Рівненського медичного училища працювали відомі медичні спеціалісти доктори медичних наук Євген Михайлович Боровий та Борис Костянтинович Квашенко, які долучили і свій великий внесок досягнень до розвитку медицини на Рівненщині. Випускниками Рівненського медичного училища є нинішній директор коледжу доктор медичних наук, професор Р.О. Сабадишин та завідуючий кафедрою мікробіології Вінницького медуніверситету, доктор медичних наук, професор Г.К. Палій, завідуючий кафедрою анатомії Тернопільської медичної академії, доктор медичних наук, професор Я.І. Федонюк, доцент кафедри анатомії Тернопільської медичної академії В.Л. Гомон, кандидат медичних наук Чернівецького медичного університету І.Ф. Онофрійчук та інші. Чимало вихованців цього закладу стали висококваліфікованими спеціалістами й працюють у всіх регіонах України та поза її межами.

Становлення навчального закладу пов’язане з іменами його директорів: В.І. Магарка (1945-1949 рр.), В.О. Притули (1949-1959 рр.), В.І. Забродського (1959-1961 рр.), С.І. Якушевського (1961-1969 рр.), Є.Ф. Мазуренка (1969-1976 рр.), А.І. Гороб’я (1976-1998 рр.), з 1998 р. і донині – Р.О. Сабадишина. Кожен із них вніс посильну частку своєї праці для зростання навчального закладу.

З 1999 року Рівненське базове медичне училище набуває нового значення, піднімається на вищу сходинку, одержавши другий рівень акредитації. А рішенням Державної акредитаційної комісії України від 13 квітня 1999 року отримує статус медичного коледжу.

Враховуючи тенденції розвитку медичної школи області, реорганізація закладу спрямована на тісну співпрацю наукової та практичної медицини. Власне, підготовка до реформування середньої спеціальної медичної освіти на Рівненщині розпочалася ще в 1998 році, коли училище очолив його випускник 1977 року доктор медичних наук, професор Ростислав Олексійович Сабадишин. Використовуючи здобутки минулих років, він намагається, не втрачаючи попередніх надбань, піднести рівень освіти у медичному коледжі до світового рівня.

Рівненський медичний коледж готує кадри медичних працівників за спеціальностями: лікувальна справа, сестринська справа (спеціаліст та бакалавр), лабораторна діагностика, стоматологія (зубний технік та зубний гігієніст) і фармація. Навчання здійснюється як за держзамовленням, так і на контрактній основі. За роки існування коледжу підготували понад 12 тисяч молодших медичних спеціалістів. Нині в коледжі навчається понад 2000 студентів.

Структуру освітнього процесу коледжу складають шість відділень та 12 циклових методичних комісій. Студенти Рівненського державного медичного коледжу проходять навчально-виробничу практику на базі кращих лікувально-профілактичних закладів м. Рівного та області, в яких з цією метою обладнано 42 навчальні кімнати. Такий підхід дозволяє наблизити рівень викладання дисциплін до вимог практичної охорони здоров’я.

1998 року в коледжі впроваджено стипендію Президента України. Першим стипендіатом стала випускниця відділення “Лікувальна справа” Олена Охмак. Впродовж останніх років значно зросла матеріальна та навчально-наукова база коледжу, підвищився науковий рівень викладацького складу, вдосконалюються форми й методи навчально-методичної та наукової роботи. Загалом, зріс престиж навчального закладу. У 2001 році на баланс коледжу міською та обласною адміністрацією передано навчальний корпус загальною площею 3502 квадратних метри, в якому після проведених сучасних ремонтних робіт облаштовані затишні лекційні аудиторії, навчальні кімнати та лабораторії.

У 2003 році медичний коледж отримав ще один гуртожиток, в якому за шестимісячний термін проведений капітальний ремонт і осучаснені меблями кімнати. Студенти тепер не лише забезпечені житлом, але й поліпшилися умови їх проживання. У 2000 році в коледжі відновлено відділення “Стоматологія ортопедична”. Для повноцінної практичної підготовки зубного техніка встатковано власний стоматологічний кабінет, лабораторії для роботи з металокерамікою, придбано необхідне обладнання (керамічні печі тощо). Виробниче місце кожного студента оснащене робочим столом з бормашиною, електротігелем та іншим необхідним технічним устаткуванням. Клінічні дисципліни студентам викладають не тільки викладачі коледжу, а й досвідчені фахівці з практичної охорони здоров’я. Принцип “вчить той, до кого ти згодом прийдеш працювати” дуже важливий у системі підготовки висококваліфікованих фахівців.

З часом значно розширилася аптечна мережа та приватна форма аптечного обслуговування, і оскільки, з 1980 року в Рівненській області не готувалися фахівці для галузі фармації, відтак, постала гостра потреба підготовки кваліфікованих фармацевтичних кадрів. Тож з 2000 року в коледжі відновлена спеціальність фармація і відповідно до ліцензійних вимог забезпечена викладацькими кадрами для організації навчально-виховного процесу.

Фармацевтична асоціація ВАТ “Рівне-фармація” передала в безкоштовну оренду для створення лекційних аудиторій, навчальних кімнат та лабораторій необхідні приміщення, які знаходяться на базі аптечних закладів м. Рівного. За сприяння голови правління ВАТ “Рівне-фармація” В.В. Синяка для оснащення профільних кабінетів медичному коледжу надане лабораторне та аптечне обладнання. Важливим є те, що основна частина спеціальних дисциплін проводиться безпосередньо на виробничих базах висококваліфікованими спеціалістами. Впродовж року додатково створений навчальний комплекс для занять студентів-фармацевтів: асептична, лекційні аудиторії, лабораторії.


КОНТАКТИ
33000 Україна
м. Рівне вул.М.Карнаухова,53
тел (0362)22 69 58
E-mail: m_college@icc.rv.ua


АДРЕСИ НАВЧАЛЬНИХ КОРПУСІВ
Корпус №1 вул.М.Карнаухова, 53
Корпус №2 вул.16 липня, 18
Корпус №3 вул.16 липня, 20
Корпус №4 вул.Калнишевського, 29


   Вища освіта спрямована на забезпечення фундаментальної наукової, загальнокультурної, практичної підготовки фахівців, на формування інтелектуального потенціалу нації та всебічний розвиток особистості як найвищої цінності суспільства.


       
Copyright ©2015. Рівненська медична академія